Welcome to SaggerWorld.com

Please Sign In or Register to gain full access to our forums.
By registering with us, you'll be able to Chat, Access Member Only Dedicated Areas and to discuss,
share and private message with other members of our community and join our Competitions! PLUS we offer exclusive discounts to our members from selected brands.
Not only that but we are a 100% FREE Website!

 


saggbboo

Members
  • Content count

    268
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

Community Reputation

564 Excellent

About saggbboo

  • Rank
    Vengeful, Imperial Overlord of SW

Profile Information

  • Gender
    Not Telling
  • How You Found Us?
    Search Engine (Ie Google)
  • Biography
    I'm in a relationship, so I don't do Skype or private vids. Only sometimes I post my sag to see...
  • Sexuality
    I don't like labels

Contact Methods

  • Website URL
    http://saggbboo.6te.net/wordpress/

Recent Profile Visitors

12,742 profile views
  1. I let someone borrow my car and they accidentally backed up into the garage door... my car is perfectly fine tho hahaha #ripgaragedoor

    IMG_5996.JPG

  2. Can't wait for my new undies to come 😏 So excited!

    1. Show previous comments  2 more
    2. saggbboo

      saggbboo

      Here's just a sample... I have to take a lot more lol

      IMG_5851.JPG

    3. CJS90

      CJS90

      hot saggbboo :P

    4. qAngelp

      qAngelp

      <3 O <3

      Sexy AF

  3. Sometimes naked... sometimes in my underwear... but mostly a really large t shirt (x large) and underwear... hahahaha like all white girls.
  4. Nike and Adidas... those are some good bball shorts
  5. Oh you snakes 🐍
  6. Lmao is it bad that idc about socks? Like they just socks... I sometimes wear two different socks cuz I'm like "no one gonna see these anyway... it's not like my sag" hahaha
  7. Personally I like boxer shorts over briefs becuase my 🦆 gets uncomfortable in some boxer briefs... but if they look good on me I just deal with it... overall boxer shorts are the way to go!
  8. Hahahahaha well then... can't argue with that. But why do so many gay guys become priests? Like doesn't the "bible" say they evil? Tsk tsk they just in denial like the Russians.
  9. Me personally I would say American Eagle for boxer shorts. But for boxer briefs: Calvin Klein or Active Ride Shop... and for either or I would say: Polo Ralph Lauren
  10. I need those boxers!!! I have been looking everywhere for these! Seriously! 😂
  11. Do I now? Hahaha I doubt that.. I think it's because I'm swinging toward conservative in my politics... other than that I don't think I do. About 1:20 is me lmao
  12. So the other day I happened to stumble upon a former ex bf on Facebook of mine from like 6-8 months ago. Anyways it turns out I must have been so bad that he turned to Jesus and went "straight"... and ironically this was not the first time this has happened to me either. I guess this means I should stop dating people, turning them into priests and whatnot. 😂 What are your thoughts?
  13. In regards to question of this thread I wouldn't fight cuz I don't care about y'all haha... everybody for themselves.
  14. Dillon I think he is referring to the "draft" like in Vietnam war, so being "forced" to fight rather than volunteering too.
  15. Bored at work... 

    1. Show previous comments  2 more
    2. speedlimit85

      speedlimit85

      yeah, I can't really do that where I work. But, usually by this time I can get away with surfing the galleries on here, because my co-workers leave earlier than me...

    3. Lee249

      Lee249

      If you're bored pull your trousers down and snap some pics for us haha :P 

    4. saggbboo

      saggbboo

      @Lee249 that was like Wednesday hahaha... Friday's I have off.