Jump to content
Lee249

What Are You Listening To Right Now?

Recommended Posts

Classic 90's. Love this toon. The lyrics are amazing and poignant. Plz listen to the lyrics. Thanks guys ;)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Boom. I melt each time Armin smiles aawww it's cute lol. No words can describe how obsessed i've become listening and watching this vid.

Quality 👊😀

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/16/2018 at 9:46 AM, Lee249 said:

Boom. I melt each time Armin smiles aawww it's cute lol. No words can describe how obsessed i've become listening and watching this vid.

Quality 👊😀

 

Just been banging this out with me new headphones sweet 👌😁

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/16/2018 at 9:46 AM, Lee249 said:

Boom. I melt each time Armin smiles aawww it's cute lol. No words can describe how obsessed i've become listening and watching this vid.

Quality 👊😀

 

YouTube are a f*ckin piece of s*it this toon wasn't volating any terms!!!

Just so that i've found another but it isn't brilliant. Really annoyed! There was no need to pull this. 

@FBIAgentSaggbboo if you had anything to do with getting one of my fave clips pulled, then that's just a brand new low even for you dude.

This toon has been around for years! Seems convenient, how it disappears the day after i shared it. Can you see why the finger of suspicion falls at YOU again. You're all over the shop like a ******* a randy Bull wanting to find its next conquest. I mean, you change your identity like we change our undies - daily. It's desperate. 

Deepdown you're probably a decent guy :wink: Just gotta stop this false identity nonsense it's funny, but is also fucked up.

 

 

 

 

Edited by Lee249

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Lee249 said:

YouTube are a f*ckin piece of s*it this toon wasn't volating any terms!!!

Just so that i've found another but it isn't brilliant. Really annoyed! There was no need to pull this. 

@FBIAgentSaggbboo if you had anything to do with getting one of my fave clips pulled, then that's just a brand new low even for you dude.

This toon has been around for years! Seems convenient, how it disappears the day after i shared it. Can you see why the finger of suspicion falls at YOU again. You're all over the shop like a ******* a randy Bull wanting to find its next conquest. I mean, you change your identity like we change our undies - daily. It's desperate. 

Deepdown you're probably a decent guy :wink: Just gotta stop this false identity nonsense it's funny, but is also fucked up.

 

 

 

 

What the heck...? Music videos get pulled from youtube generally because of copyright.

Share this post


Link to post
Share on other sites
Guest
8 hours ago, Lee249 said:

YouTube are a f*ckin piece of s*it this toon wasn't volating any terms!!!

Just so that i've found another but it isn't brilliant. Really annoyed! There was no need to pull this. 

@FBIAgentSaggbboo if you had anything to do with getting one of my fave clips pulled, then that's just a brand new low even for you dude.

This toon has been around for years! Seems convenient, how it disappears the day after i shared it. Can you see why the finger of suspicion falls at YOU again. You're all over the shop like a ******* a randy Bull wanting to find its next conquest. I mean, you change your identity like we change our undies - daily. It's desperate. 

Deepdown you're probably a decent guy :wink: Just gotta stop this false identity nonsense it's funny, but is also fucked up.

 

 

 

 

I didn’t even watch the video... WTF? 

 

8 hours ago, Lee249 said:

I mean, you change your identity like we change our undies - daily. It's desperate. 

Da F**** is wrong with you? Like seriously? 

Share this post


Link to post
Share on other sites
17 hours ago, FBIAgentSaggbboo said:

I didn’t even watch the video... WTF? 

 

Da F**** is wrong with you? Like seriously? 

Sorry, i did fly off the handle a bit. I was stressed out at the time dude. It doesnt justify my actions, but i sincerely apologise. 

Don't suppose you know how to remove quotes? I wrote a reply to one of your posts in the SD forum and accidentally quoted you twice lol. In the end i gave up with it.

Cheers, Lee :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

The base from this went through the shopfloor at work so to speak lol. This is old, but the message is interesting and all to familiar to many people.

Never heard it before today. Just crank it up a few notches though :) 'them songs' sound better with volume!

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Omg wow! 😮🎵🎧 This resonates too close to home for me.... I was once cheated on by an ex and yet i kept going back for more heartache. Stunning toon though, and what a great voice.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Been through the entire Sum41 band catalogue and yet, somehow this gem eluded me.

Hope you like it... I sure do 😁 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now

×

Important Information

Welcome to Saggerworld.com and thanks for popping by. It would be great for you to create a FREE account, However by using this site as a guest, you must still agree to our Terms of Use.