Jump to content

What Is The Weather Like Where You Are?


Recommended Posts

  • 3 weeks later...
  • Replies 909
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Blue & clear perfect! 

It's just like a summers day here whoop, whoop  some fine sag sightings would make the weather oh so much hotter  

Windy. I'm not just taking about certain people blowing their trumpets haha 

Posted Images

14 hours ago, Lee249 said:

It's just like a summers day here whoop, whoop :w00t: some fine sag sightings would make the weather oh so much hotter ;) 

Yup, was very hot yesterday. I was in Dorset sightseeing.. Lovely day. But let's just say my skin is a bit red now rofl. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 hours ago, TheOther1 said:

Yup, was very hot yesterday. I was in Dorset sightseeing.. Lovely day. But let's just say my skin is a bit red now rofl. 

Red from the heat or was it something else :P 

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Absolutely glorious with sunshine ☀️ from dawn to sunset all week. Finally gave into temptation and bought myself a classic 99 ice cream today.

I asked for strawberry sauce and an extra flake 🍦 Might aswell go the whole hog eh :lol: it was delicious! 

Link to post
Share on other sites

Delightful how bright sun brightens spirits, Lee.  Sure glad yours are brighter.

Speak of temptation, you're a rascal!  I think I'm headed for our local parlor now.

Hmmm . . . guess I'll PM you with the rest, pal.

  • Like 1
Link to post
Share on other sites

The forecasters predicted fresher conditions but it remains to be fine bbq weather. Whoop, whoop. June is deffo shaping up to be a good month :) 

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Pabstman2024 said:

Hot and Humid. And I have to do yard work

Yeah it can be tough going! Hate it when you've gotta find that extra bit of gas when you're zapped in the heat.

However, it's nice and refreshing to hoze down when the work is completed. 

Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

By the way if you have never been in a hurricane they are really something else!

 

I'm from Florida and I have been through many... Usually they last anywhere from 6-24 hours depending on how fast it's moving and it's nothing but sustained winds and rain... rain and more rain. And it doesn't end.  If you go outside in one (not recommended) you'll be blown around and the wind that blows the rain around stings your face.. It feels like someone is blasting your skin with sand. Not to mention you gotta dodge the roofs flying off of buildings and power lines being knocked down and yeah, it's best to just get the hell outta there and evacuate. Lol

Now this hurricane Harvey hasn't moved at all. It's literally right over Houston. And it's been there for 3-4 days now and it wont go away for another 3-4 days.  So imagine a hurricane for a week straight without break? It doesn't stop, I am afraid.  So it's a horrible situation for sure. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


×
×
  • Create New...

Important Information

Welcome to Saggerworld.com and thanks for popping by. It would be great for you to create a FREE account, However by using this site as a guest, you must still agree to our Terms of Use.