Jump to content

Recommended Posts

2 minutes ago, SaggerMatt said:

They look great.

Yeah, basically i'm after that style of Nikes in either of the 3 colours mentioned if not all haha :thumbup:

Would go brilliantly with some ripped knee skinny stretch jeans, white leather belt and hot AE/CK/Freegun/WAXX/SLY/Hollister or Ethikas. Then also maybe a polo top. The underwear brand is choice is the hardest. I wouldn't know what to go for without practically looking. 

Link to post
Share on other sites
5 minutes ago, scandi said:

 

Thanks for sharing. Oh... I forgot about OSIRIS they're pretty neat too :) I'm not sure if OSIRIS is available in the UK, they may need to be imported. Be great to place a foot in one shoe just to see how they feel underneath. 

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Lee249 said:

Thanks for sharing. Oh... I forgot about OSIRIS they're pretty neat too :) I'm not sure if OSIRIS is available in the UK, they may need to be imported. Be great to place a foot in one shoe just to see how they feel underneath. 

i got my osiris from ebay

  • Like 1
Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, scandi said:

i got my osiris from ebay

eBay is an amazing source for bargains... I did see a pair of red Nike hightops going for £10! :o yeah it's unbelievable. Watched the item. Unfortunately, someone beat me during the bidding war.

No matter tho, because there's always another day and that could be my lucky day ;) 

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Lee249 said:

eBay is an amazing source for bargains... I did see a pair of red Nike hightops going for £10! :o yeah it's unbelievable. Watched the item. Unfortunately, someone beat me during the bidding war.

No matter tho, because there's always another day and that could be my lucky day ;) 

yeah, i always put a minimum bid first and a secret max bid (so it auto-bids until it reaches that amount). i've gotten many bargains that way, only downside is the shipping to norway is expensive

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, scandi said:

yeah, i always put a minimum bid first and a secret max bid (so it auto-bids until it reaches that amount). i've gotten many bargains that way, only downside is the shipping to norway is expensive

I tend to go high first like setting the bar. eBay is about making the clever bid at the right time. If you're up against others, it's who crumbles first when the clock is ticking down. I'm very competive and I tend to spend more than it would've gone for. 

Totally agree mate. Postage is an important component when you way up the total amount you're spending. It can be a costly venture :(

Gotta be so careful financially to ensure that you aren't losing out on what you're paying for.

Do you use Amazon? 

Link to post
Share on other sites
1 minute ago, Lee249 said:

I tend to go high first like setting the bar. eBay is about making the clever bid at the right time. If you're up against others, it's who crumbles first when the clock is ticking down. I'm very competive and I tend to spend more than it would've gone for. 

Totally agree mate. Postage is an important component when you way up the total amount you're spending. It can be a costly venture :(

Gotta be so careful financially to ensure that you aren't losing out on what you're paying for.

Do you use Amazon? 

the great thing about the secret max bid is that i don't feel i pay too much and it auto-bids against anyone until it reaches my maximum limit

i have not lost a single bid using the feature and i always get a good price. amazon is overpriced and shipping is too expensive.

Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, scandi said:

the great thing about the secret max bid is that i don't feel i pay too much and it auto-bids against anyone until it reaches my maximum limit

i have not lost a single bid using the feature and i always get a good price. amazon is overpriced and shipping is too expensive.

I must look into that secret max bid :lol: i'm used to just watching and placing a new bid (wherever relevant) appreciate the insight.

Gotta try this option out. 

Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

×
×
  • Create New...

Important Information

Welcome to Saggerworld.com and thanks for popping by. It would be great for you to create a FREE account, However by using this site as a guest, you must still agree to our Terms of Use.