Jump to content

hang_low

Members
  • Content count

    123
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

hang_low last won the day on September 7 2018

hang_low had the most liked content!

Community Reputation

135 Excellent

About hang_low

  • Rank
    Junior Member

Profile Information

  • Gender
    Male
  • How You Found Us?
    Search Engine (Ie Google)
  • Location
    Texas
  • Biography
    Just a big sneakerhead who loves saggin big, baggy pants.  
  • Interests
    Watching sports, saggin, sneakers
  • Sexuality
    Straight

Recent Profile Visitors

6,110 profile views
  1. hang_low

    Forgotten Your Belt

    I've never forgotten my belt (my pants are WAY too big for that) but I have had a belt break on me while I was out before!! lol It was a braided belt that I had since high school, and it just wore out...at the wrong time!! I sometimes hold my pants up with one hand anyway, but with no belt, it would not have looked good with the fit I was wearing. Luckily, my key chain saved my life! I used the key chain to link a few of the belt loops in the front, so my pants would still hang on my thighs if I held them with one hand. It was funny at the time, but I can laugh about it now!
  2. hang_low

    Bros: Why do you sag your pants?

    I sag because I think it looks cool too, and looks good on me. Also, I've been doing it since I was 12, so it feels comfortable with really BIG baggy jeans. I usually sag about mid thigh. Lower if my shirt is really long. Gotta make sure the back pockets are lower than the bottom of the shirt so they can be seen.
  3. come here http://tinychat.com/lowridersagger the password is lowrider83 invite others as well

  4. Baggy bball shorts for me too. YEP, I sag in my sleep! haha
  5. hang_low

    Vlogger talks about sagging

    It's meant to be a joke. He talks about what girls say about saggers (which is the opposite of what they say when Justin Bieber sags), different levels of sagging which he gives "clever" names to, and pranks your friends may pull on you if you sag. Not that entertaining for me but maybe I'd feel differently if I was his age? lol
  6. Yeah, baggy jeans bigger than 52 are gonna be hard to find. Even harder now than maybe 5 years ago since baggy jeans just aren't as popular as they used to be. They're not jeans, but if you like dickies, you can get loose fit (which is pretty baggy) up to size 58. I got some myself.
  7. hang_low

    Too Short And Too Low?

    Yeah, that's how they do it in Atlanta. As long as your boxers are long enough, I don't think its too low.
  8. THIS ^^ is exactly how I feel about it. Also, since saggin isnt nearly as popular as it was 5-10 years ago, especially for dudes who like baggy jeans (man I miss high school! lol) it's cool to see that I'm not the only person who still enjoys it.
  9. hang_low

    Is Anybody Really Straight?

    Same here
  10. hang_low

    Weirdly Entranced By Saggers...?

    I look, just to see what they're wearing. If there gear works, how everything flows, what their shoe game is like. I'm a sneakerhead so the shoes are important! lol I especially pay attention if someone's style is similar to mine. Not too many dudes still rock baggy gear so I'll definitely stop and look then.
  11. The bigger the better!! lol The smallest I wear is 5 sizes (+10 inches) bigger than my waist size. Most of the time I'm about +14inches bigger. The biggest I have is +30 inches.
  12. Always below my ass, usually about mid-thigh.
×

Important Information

Welcome to Saggerworld.com and thanks for popping by. It would be great for you to create a FREE account, However by using this site as a guest, you must still agree to our Terms of Use.